יום ראשון, 27 במרץ 2011

Pillows & Toast

האכסניה בעלת השם המוזר מעט שוכנת בבית shophouse היסטורי ויפהפה בלב צ'יינהטאון ולמרות שהיא לא קיימת זמן רב, כבר הספיקה להפוך לחביבתם של מטיילי התרמיל בסינגפור.

הלינה כאן היא בחדרי dormitories מעורבים של 10 מיטות, אם כי יש גם חדרים "פרטיים" בני 4 מיטות וחדרים לבנות בלבד. החדרים קטנים, כפי שניתן לצפות, אך הם נוחים ונקיים להפליא, המיטות מאוד נוחות, השירותים והמקלחות מצוחצחים (ויש אפילו מייבשי שיער לשימוש חופשי...) והצוות החברותי והחרוץ משתדל מאוד להנעים את שהותם של אורחי המקום.

הטרקלין ("אזור משותף") המושקע של האכסניה נמצא בעליית הגג ויש בו מבחר לא רע של צ'ופרים, כולל ספה נוחה, כורסת מסג'ים, טלוויזיה LCD גדולה עם שלל סרטים, שפע של ספרים ומגזינים, שימוש חופשי בלפטופים (כולל גלישה חופשית) ועוד...

שירותי האכסניה כוללים גם ארוחת בוקר (די בסיסית, אך בכלל לא רעה), לוקר, מנורת קריאה ליד המיטה, אחסון חפצים, שירות קבלה 24 שעות, אפשרות לעשות כביסה וכיו"ב...

רחוב Mosque Street, עליו נמצאת Pillows & Toast, ממוקם בנקודה "אסטרטגית" להפליא בצ'יינהטאון: מרחק הליכה של כמה פסיעות מתחנת הרכבת התחתית, כמו גם ממרבית האטרקציות ומרכזי הבילוי של האזור ופחות מעשר דקות הליכה ל Clarke Quay ונהר סינגפור... נו באמת... מה עוד אפשר לבקש ?

המחיר ללילה, בשעת הכתיבה, נע בין SG$ 26 למיטה בחדר "מעורב" של עשרה עד SG$ 33 למיטה בחדר של ארבעה (128 SG$ לחדר "פרטי" של עד ארבעה).

להזמנת מיטת "דורמיטורי" ב Pillows & Toast או כל אכסניה אחרת בסינגפור, במחיר טוב, כדאי לכם לבדוק את HostelWorld, בלינק הבא :
Hostels and Budget Accommodation Worldwide – Book Now!

כתובת: Mosque Street מס' 40, אזור Chinatown.
.



כל הזכויות שמורות ל אסיה-פסיפיק מדריכים בע"מ © 2010-2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה